Vandaag Besteld Is Morgen In Huis | Gratis Verzending in Nederland en België

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In de winkelwagen heb je de mogelijkheid 'Bezorgadres wijzigen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Bij een betaling met Klarna (achteraf betalen), moeten het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu?

Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze echter in de ‘ongewenste mail’ of ‘spam’, controleer deze dus ook altijd. Is de bevestiging na één uur nog steeds niet aangekomen en staat hij ook niet in je ongewenste mail of spam? neem dan even contact op met onze klantenservice.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Natuurlijk! Wanneer je bij ons iets bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat het product datgene is wat jij er als klant van mag verwachten. Mocht dit niet zo zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zoeken uiteraard samen met jou naar een goede oplossing!

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. In de volgende gevallen is er geen sprake van een gegronde klacht:

- Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
- Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade
- Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies
- Uitzonderlijke slijtage

Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna! Met achteraf betalen via Klarna heb je als klant de mogelijkheid om pas te betalen voor je bestelling zodra je deze ontvangen hebt en daarbij hebt besloten deze te behouden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We proberen je bestelling standaard binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren.

Hoeveel dagen heb ik om mijn order retour te sturen?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen een retourtermijn van 30 dagen. Deze herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij het product fysiek in bezit krijgt. 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Om je retour te kunnen accepteren moet het voldoen aan de volgende voorwaarden:

- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk);
- Het artikel is in dezelfde staat als toen je het ontving

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Om de lage prijzen op onze website te kunnen handhaven, zijn de kosten voor het retourneren van producten voor eigen rekening.